نقد و ارزیابی کتاب آموزش صرف عربی از عبدالهادی فقهی‌زاده

زهره قربانی مادوانی؛ فرشته فرضی شوب

دوره 2، شماره 3 ، فروردین 1400، ، صفحه 69-92

چکیده
  خوانش کتاب­ها با دیدگاه انتقادی، یکی از بهترین­ شیوه‌­های سوق دادن نویسندگان به­‌سمت کاربردی­‌سازی آثار و بهبود سطح علمی و آموزشی تألیفات آن­هاست. بررسی و سنجش ساختاری و محتوایی اثر با معیارهای علمی و ارائۀ راه­­کارهایی برای رفع نواقص و افزایش اثربخشی مطالب کتاب، به نویسنده در ارائۀ هر چه بهتر محتوای علمی و آموزشی ...  بیشتر